Friday, January 7, 2011

Би-д зориулав

Зүүд тогшиж өр зүрхнээс алдуурсан
Зөн совингийн гунигт шувуухай минь
Зүгээр л далавчаа хумилгүй энгэрээс минь нис
    Харангадаж,сэтгэлийн  цөөрөм лүү минь шагайвал
    Хэдийнэ бүдгэрсэн өөрийгөө л олж харна
    Хэзээд минийх биш юм шиг өөрийгөө эрчилсээр
    Харанхуй бас гэгээн зүг од
Цаг хугацаанаас намайг битгий сураглаарай
Хэзээ ч билээ би өөрөө түүнийг зурсан юм
Тэр зүг мэдэхгүй,тэр тоолж чадахгүй тэр зүгээр л
Цаг хугацаа гэдэг нэртэй "би" юм
    Тэртээ гүнээс харцанд давалгаалсан
    Тийм.... нууцлагдмал хөх гуниг минь
    Тэргүүн он жилүүдийг хөшөөж
    Тэвэр мэт, аньсага зовхи хоёроос хагацаж
    Түүрхэн дотогш нэвчээд
    Тэндээс намайг даллаарай
Чиний зөөллөсөн тэр л замаар хөнгөхөн алхалсаар
Чинадын нууц оньсого мэт ертөнцдөө
Өөрийгөө тэврээд чичирхийлэх болно............ 

No comments:

Post a Comment