Saturday, December 18, 2010

Хэн нэгэн-д

Хамгийн гүн мэдрэмжийг чинь
Хамгийн сүүлд нь өөртөө хундагалаад
Дусал бүрээр нь хороож
Дуугүйхэн,ахин дахин амталдаг
Дараа нь нулимс гэж хашгираад
Унагадаг,чам дээр........
                              ***
Талхны үйрмэг мэт бодлуудыг чинь
Бор шувуу мэт хэрхэн түүж иддэг тухай
Тэгээд түүндээ хэрхэн цадаж
Хэзээ нь өлсдөг тухай....
Исгэлэн чихэр мэт дотоод ганцаардлыг чинь
     Хүлхэж,би мэт ишийг нь гаргаад
     Түүнээ гарт чинь атгуулах тухай
     Би бодож,бодолдоо хатаж зүрхээ ажиллуулаад
Цоожтой, орон зайтай өрөө мэт зүрхэнд чинь
Цаг хугацааны түлхүүр тааруулах гэж оролдсоор
Хугалж үлдээгээд
Дараагийн түлхүүрэнд хэрхэн багтах зай үлдээхгүй байх 
                                                                                       тухай
Солгой гараараа бичсэн мэт уйсалыг чинь
Баруун гараараа бичсэн болгож ойлгохоор
Базаж хаясан зарим өчигдрөөс чинь үнэнг, ахин дахин эрэх 
                                                                                           тухай
Би бодож,бодолдоо хатаж зүрхээ ажиллуулсаар
   БИ-г би биш ЧИ гэж нэрлээд
   Бүдэг бадагхан маргаашт хэрхэн мэдрүүлэх тухай
   Би бодож,бодолдоо хатаж зүрхээ ажиллуулсаар

No comments:

Post a Comment