Saturday, December 18, 2010

Надад гуниглах шалтгаан байхгүйд би гуниглаж байна.

Надад гуниглах шалтгаан байхгүйд би гуниглаж байна.Өө миний, муу-сайнаар дүүрсэн Солгой орон зай минь.....Тамхиа зуучихаад санаа алдах шиг ганихрал минь....Надаас ниссэн уй,жаргалан,хэн бүхний  араас даллаж инээмсэглэсэн он цагууд минь.....Хичнээн их бодолтой минь зэрэг шатаж тархинд утаатайгаа нэвчсэн тамхи минь...Гангар шаазан шиг хагарсан ч,гадагш  алдуураагүй итгэл минь.....Солиорлын хаалган дээр гар бариад зөрсөн согтуу мөрөөдлүүд минь...Хэний ч мэдэхгүй нот зохиож,хэзээ ч билээ сэтгэлд концерт тоглуулсан ховорхон дурлалууд минь....Галзуурах ганцхан шалтгаан болдог бадрангуй бахархлууд минь....Сэрэл мэдрэмжийн зуурдын шалтгаан тачааллууд минь...Агшин бүрийг надад мэдрэмж болгон хөглүүлдэг сэтгэлгээ минь....Ай даа сайхан амьдрал минь....Надад хааяа ч гэсэн гомдох шалтаг хайрла...Ганцаардал намайг хүмүүжүүлж,гарт минь гал бариулж өөрийн минь гүн дэхь уурхай руу алхах боломж өгсөн....Надад гуниглах шалтгаан байхгүйд би гуниглаж байна...
 

No comments:

Post a Comment